January 6, 2006

En naken kvinna. En pervers man. En 300 kilos plyschman. Och jag.


Okej. Jag vet inte riktigt om jag ska beratta det har. Eller i sa fall hur. Men jag maste anda pa nagot sett formedla denna sjukt bisarra upplevelse som intraffade under nattetimmarna i Chelsea, NY...

Eh.. well.. Jag och min van Ragnhild skulle pa ett gaystalle i chelasea som enligt ett flertal uppgifter skulle ligga under chelsea hotel pa 23:e gatan. Det gjorde det inte. Dar lag istallet som hette Serena som just den kvallen hae intagits av juridikstudenten John [ hans 21,5 [riga vanner. Ragnhild skulle spana amerikanskor den kvallen var det tankt. Men efetrsom det inte fanns nagra amerikanskor att spana in och eftersom mannen sag ut som de var uppvuxna i Tjernobyl i slutet av 80-talet satt vi och hade lite smatrakigt med en rod vodkadrink i baren.

Sa kommer det fram en ensam uppenbart alkoholpaverkad snubbe till oss (passa er alltid for sanna) och borjar gagga om hur rik han ar for att han far betalt i pund och kommer direkt fran planet och jadijadi... Hur som helst borjar han kopa sprit till oss och eftersom vi inte direkt uppskattar priset pa NYdrinkar sa tackar vi inte nej..

Klockan blir mer och stallet blir bara trakigare och trakigare.. Sa vi borjar fundera pa att dra vidare. Snubben, som sag ut att vara ungefar 40 ar men pastod sig vara 29 undrade vad for typ av klubb vi ville ga till. Och har vet jag inte iktigt vad som hande men av nagon anledning far vi for oss att en strippklubb skulle vara ett fantastiskt roligt alternativ. Ocgh et var ju inte den dar snusksnubben sen att haka pa.. Sa ratt var det ar sa sitter vi i en taxi pa vag till strippklubben privilige.

Privilige gav ett valdigt stadat intryck i entren. En glitterklanningskladd karring ar pa vag ut darifran tillsammans med sin karl... Det kostar 30 dollars att hanga in jackan..

Val dar inne var det ungefar som pa film. Eller ganska precis faktiskt. Helkroppsvaxade kvinnor star och gor gymnastiska ovningar lite har och var medan mannen ar pakladda och faktiskt tamligen ointresserade av vad som hander pa scenen.

Det blev ganska fort tydligt att vart sallskap hade tillbringat manga stunder pa detta hak. Han fragade om jag ville att en av brudarna "pick one you like" skulle komma och dansa for mig. Jag tackade artigt men bestamt nej och forsokte liksom att bara smalta att jag, den rabiata surfeministen josie, sitter pa en strippklubb dar mitt sallskap vill kopa sexdans till mig for 20 dollar.

Men jag hann inte riktigt anpassa mig till situationen for en nasta chockartade upplevelse dok upp. En typ naken kvinna satter sig ner i Ragnhilds kna och borjar typ jucka i takt med musiken. Ragnhild, som inte vill verka oforskamd gor sitt basta for att inte skratta. Jag ar mest bara i chock. Fattar inte riktigt hur Ragnhild forvandlades till en snuskgubbe.

Sen kom en till jakla blondie fram till mig a sager typ nu ska jag dansa for dig. Jag sager a nej det ska du inte. Hon sager jo et ska jag och sarar pa mina ben och hoppar upp i mitt kna. S[ dar sitter jag med en naken kvinna i knat som gor alla mojliga kreativa rorelser sa nara mitt ansikte som mojligt.

VAD FAN???
Ett antal fragor dok upp i huvudet. Hur gick detta till? Vad gor jag har? Ska ma bli kat av det har? Varfor betalar man for detta? Herregud nagon har betalat en annan manniska for att dansa i mitt kna! Ar jag torsk nu? Ar jag som mannen med den turkosa pluschoverallen som agnar livet att kolla porrkanaler och trycka i sig sunkpizza?



Om jag blir senil nagon gang i framtiden sa kommer jag dock aldrig kvallen da jag blev torsk. Ragnhild daremot ar ganska nojd. "Va fan, vi mjolkade drinkar och nakna kvinnor av en man. Kan det bli battre?"

Ja... det kan det nog. Men inte bisarrare.

/ Torsk i NY

10 comments:

fredrik said...

Intressant att gardroben var dyrare. Det hade man inte kunnat gissa.

Anonymous said...

Jag gillar din blogg!!!

Johan Sjölander said...

När jag senare under våren kommer utnämna "Sveriges roligaste blogg" så ligger denna riktigt bra till. Den får mig att känna mig så gammal, bara...

Anonymous said...

Hi hi helt underbart! Jag hoppas verkligen inte (förlåt min egoism) att du hittat en lägenhet, ett jobb och en amerikansk älskare å blir kvar där på andra sidan jordklotet. We need you back, du gör mig alldeles lycklig med dina underbara tokigheter :)

Linnea said...

Numera är du hedersomnämnd på min tio-i-topp lista på bra fyllor! Om du dessutom lyckades hångla under kvällen så toppar du densamma..
/ Linnea

Anonymous said...

Om du har rätt om vad som genererar trafik, borde du öka rjält nu...

Men svaret på hur ni hamnade där verkar ha en enkel förklaring:

"Och har vet jag inte iktigt vad som hande men av nagon anledning far vi for oss att en strippklubb skulle vara ett fantastiskt roligt alternativ"

Får du ingen trafk kan du ju alltid publicera listan!
/AY

Josefine said...

Hade jag "lyckats" hångla den kvällen hade jag skjutit mig själv. Lite högre krav än plyschoveraller har jag ju ändå fortfarande.

Däremot händer det fortfarande att jag känner den nakna kvinnans doft komma över mig när jag minst anar det...

Å Johan. Tack för dina varma ord. Men jag tror knappast att det är mina inlägg som får dig att känna dig dig gammal. Jag tror det är din ålder ;-).

Anonymous said...

Jag tycker helt ärligt att den här Ragnhild verkar vara en soft tjej att festa med. Faktiskt!

Eric Sundström said...

Bland det roligaste jag läst på länge. Men så är ju NYC precis alltid lika oväntat roligt och konstigt.

Josefine said...

Haha, jo.. och så blir det väl staden extra oväntad och konstig med ett par extra Budweiser i magen. Har nu lagt upp kort på vårt sällskap. Nakenbilder hör inte hemma på en sosseblogg hör jag hört.