October 30, 2005

Dålig hårkvalitet.

Det är tråååkigt att diskutera politik med människor som faktiskt vill diskutera politik. Det mycket roligare att packa på någon världsfrånvänd tandläkare, taxichaufför eller förskoleelev ens föreställningar om världen och universum. Nu befinner jag på kongressen och känner faktiskt mer för att prata om min dåliga hårkvalitet med mina partivänner än föräldraförsäkringar och prostitutionslagar. Däremot tänkte jag ägna kvällen med att jaga rätt på svarttaxibilar och övertyga deras ägare att införskaffa F-skattsedel och att det faktiskt inte är så dumt att betala skatt.

Whiskey är ondskefullt.

3 comments:

Anonymous said...

Ja, whiskey (amerikansk och irländsk) är ondskefullt.

Whisky - däremot - är alltid gott för själen.

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Josefine said...

Då ska jag i fortsättningen hålla mig till den svenska sorten.
Stavas inte det h-e-m-b-r-ä-n-t förresten?